Tuesday, February 8, 2011

Banglo En Ishak

Pada jam 4:20 ptg 01/02/2011, saya dapat panggilan dari seseorang yg bernama Ishak. En Ishak dah ada lakaran kasar pelan lantai rumah idamannya.
Bila terbaca iklan saya dalam mudah.com, beliau terus menalipon saya kerana berminat untuk melihat bakal rumahnya akan kelihatan bagaimana....

Hasilnya...

 Gambar 01/04

Gambar 02/04

Gambar 03/04

Gambar 04/04

Berminat untuk melihat cadangan rumah anda akan kelihatan bagaimana? 

Bayangan 3D boleh membantu anda... Lebih mudah bagi anda untuk menambah apa-apa supaya rumah anda kelihatan lebih menarik berbanding pelan biasa seperti dibawah ni....

Pelan biasa (2D)

Berminat boleh hubungi saya di : 017 417 8548




3 comments:

  1. SalamX...!

    En Mokhzani, saya guru yg pernah beli plan /0059/0060/0061 - Lot Banglo Roshidi tempohari.

    Saya tertarik dgn design lot tersebut, tapi ingin mbuat sedikit perubahan tangga dr ruang tamu ke bahagian tengah rumah dan sedikit makeup supaya nampak lebih terkini dari design sebelah luar.

    Bagaimana untuk saya berbincang dalam hal tersebut bersama En. Mokhzani.

    Guru Taiping.

    ReplyDelete
  2. En. Mokhzani, boleh tahu lokasi u kat mana? tq

    ReplyDelete